Bankové spojenie

Bankovné spojenie

Názov účtu: Mar&Mar SK s.r.o.
Banka: SLSP
BIC / Swift: GIBASKBX
IBAN: SK19 0900 0000 0051 1049 3646

Variabilný symbol: #číslo objednávky

V prípade výpadku informačného systému nenesieme zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru.

Cena dopravy

Cena dopravy je stanovená na základe cenníka Slovenskej pošty, prepravnej spoločnosti DPD. Aktuálna cena dopravy sa zobrazí po pridaní produktov do nákupného košíku. Venuj tomu pozornosť!

Termín resp. doba doručenia

Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní. V prípade, že daný produkt nebudeme mať skladom, môže sa doručenie produktov predĺžiť na 3-5 dní. Bližšie info o termíne doručenia zásielky získate na mkucharcikova@gmail.com

Ak chcete balíček čo najskôr, odporúčam zvoliť priame doručenie Kuriérom zo skladu Herbalife (DPD) a   Platbu kartou.

Možnosti dopravy

 Kuriér zo skladu Herbalife (DPD)

Jedná sa o najrýchlejšiu voľbu dopravy, nakoľko objednaný balíček je doručovaný priamo z centrálneho skladu Herbalife, kuriérom DPD až k Vám na adresu. Pri tejto voľbe dopravy je potrebné uhradiť objednávku vopred Kartou, alebo Bankovým prevodom, nakoľko táto služba nepodporuje platbu v hotovosti na Dobierku.

 

Možnosti Platby

 Platba kartou

Ide o najrýchlejšiu možnosť objednávky, keďže platba za objednávku sa objaví v systéme ihneď. Obratom je teda objednávka zadaná do skladu, takže produkty sú odoslané v priebehu 1-3 pracovných dní.

 Bankový prevod (IBAN)

Pri platbe vopred na účet, Vám na email zašlem súhrn objednávky a podklady na platbu. Platbu uhradíte cez Internet banking, alebo mobilnú aplikáciu svojej banky. Po pripísaní platby na účet, Vám budú objednané produkty odoslané na zvolenú adresu doručenia.

Ostatné podmienky

Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.

Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.

V prípade vyzdvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred prostredníctvom internetu, môže dopravca požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP alebo cestovný pas), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzeniu legalizácie výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti.

Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu mkucharcikova@gmail.com, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti, alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou..

V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať. Venuj tomu pozornosť!

 

Povinnosť úhrady nákladov pri neprevzatí zásielky na dobierku

Objednaním tovaru z online obchodu HerbaForYou.sk a potvrdením odoslania objednávky je uzatvorená platná kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim na základe § 43a zákona č. 40/1964 Zb. Odstúpením od kúpnej zmluvy je teda možné v zákonom daných dôvodoch.

Pre odoslanie objednávky je potrebné kliknutie na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.

Tým bol kupujúci (spotrebiteľ) pred uzavretím objednávky oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu podľa § 4, ods. 2. zákona č. 102/2014 Zb. t.j. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru, alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo obchodných priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Ako kupujúci máte teda povinnosť zaplatiť kúpnu cenu a objednanú vec prevziať. Túto povinnosť vám ukladá § 588 zákona č. 40/1964 Zb.

Neprevzatím zásielky bez udania dôvodu teda dochádza k porušeniu kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho podľa § 588 zákona č. 40/1964 Zba vzniká tým povinnosť uhradiť predávajúcemu vzniknutú škodu t.j. náklady na prepravu tovaru a uskladnenie u prepravnej spoločnosti, ktoré musel predávajúci uhradiť podľa § 420, § 442, § 592 a § 593 zákona č. 40/1964 Zb.

Pokiaľ si zásielku kupujúci bez udania dôvodu neprevezme, jedná sa z jeho strany o porušenie kúpnej zmluvy a kupujúci týmto nesie zodpovednosť za škodu, ktorá vzniká predajcovi. Kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu všetky náklady vynaložené na zaslanie, uloženie a vrátenie balíka prepravnou spoločnosťou.

Ahoj :) Prepáč, že ťa ruším

Na dosiahnutie čo najlepšieho výsledku ti ponúkam moje 20-ročné skúsenosti, poradenstvo a úpravu stravy, vďaka ktorému mám stovky spokojných klientov.

Som presvedčená, že tvoje ciele si zaslúžia najlepšiu podporu a preto som tu, aby som ti ju poskytla.

Moje poradenstvo môžeš získať kúpou produktov úplne zadarmo, stačí odkliknuť, či máš o to záujem.


Nie, ďakujem Áno, mám o to záujem